Matilda Andersson

Alla inlägg den 24 juni 2011

Av Matilda Andersson - 24 juni 2011 21:34

Har ni haft det trevligt? det har jag haft!!!!

vi har varit hos familjen Palmberg, super trevliga;) senare kom ju Sara och hennes flickvän Lisa dit;) Ja ni läste rätt!! JA där har vi något att skriva om!!!!


Ja, när Sara berättade att hon har ett förhållande med en tjej, jag blev ju självklart förvånad för Sara och Lisa hade bara varit på G eller varit ihop med killar innan? efter jag inte har något emot homosexualitet så tog jag det bra och jag är glad för deras skull!! det tog några dagar innan jag slutade vara förvånad, men dom sa att det var okej att vara det, för dom förstod att jag var det. det var ju skönt, för då kände jag mig inte dum längre;) 

i början tyckte dom att det var svårt att visa att dom var tillsammans inför folk, men nu bryr dom sig inte om att det ska vara hemligt. det är som vilken förhållande som helst:D dom liksom pussas och sånt där skit på stan och allt;)

jag tycker bara att det är kul att dom inte bryr sig vad andra tycker.  


     Sara och Lisa<3333 så söötaaaa!!!!!


Presentation


Welcome to my little blog;)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Tror ni på andar/spöken
 NEJ!
 Ja lite grann...
 Kanske
 JA det gör jag!!
 nopp, trams..
 ja, eftersom det spökar hos mig;)
 TÖÖNTIGT!!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards