Matilda Andersson

Alla inlägg den 21 juni 2011

Av Matilda Andersson - 21 juni 2011 21:27

SKOJAR DU ELLER!! 


jag sitter är ensam i huset och är livrädd! -.- min hundjäkel skrämde ju livet av mig med att bara gnaga på sitt hundben? NORMALT? Naee.. Det är någon deckare på tv:n med läskig musik, så jag vågar inte gå till vardagsrummet och byta kanal! och sen gick min lillasyster upp ur sägen och såg ut som en zombie och sa:


- Matilda? varför skriker du? det hörs i hela mitt rum, din höna!!


jaha? nehe? nu är man en höna också....? jag är ju tydligen 30 olika saker;) som bajskorv, tönt, trögo, rycket, apa, kossa, clown osv. HAHAH det låter som om dom säger det för att dom är arga. men nej, detta är bara det vi kallas nu förtiden(Man skämtar ju såklart) fast jag tror ella var seriös om att jag var en höna:) för antagligen så lät jag som en höna när jag skrek HAHAHAHAH xD

ÅÅHH jag hatar att vara ensam uppe i ett ganska stort hus med övervånng, man vet ju inte vad som händer där uppe? kan inte mamma komma hem snart, jag får panik!! just nu är hon på akuten med stefan, han har typ en propp i foten, så han kan inte gå:( 


   är det någon som liknar en höna så är det väl ella?


 

Presentation


Welcome to my little blog;)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Tror ni på andar/spöken
 NEJ!
 Ja lite grann...
 Kanske
 JA det gör jag!!
 nopp, trams..
 ja, eftersom det spökar hos mig;)
 TÖÖNTIGT!!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards