Matilda Andersson

Alla inlägg den 16 juni 2011

Av Matilda Andersson - 16 juni 2011 14:37

Jahopp? då var årskurs 7 över då;D WHIHUU, det var gutt att få sommarlov, men det blev en liten tråkig stämning mot slutet...

för emma cch ilham flyttar ju:(


ÅÅH vad jag längtar tills ikväll!! först ska jag ha mysig med jennifer, maggie och elsa. senare drar vi till sen drar vi till jenna, emma bella och några mer;D

Det ska bli så kuul!!!


Vill bara säga en sak till er emma och ilham!!

JAg kommer att sakna er något enormt och jag älskar er!!<333333 



                                                                                                                                                                                                 

jag tyckte bilden passade in;D



                                                                                                            









Presentation


Welcome to my little blog;)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Tror ni på andar/spöken
 NEJ!
 Ja lite grann...
 Kanske
 JA det gör jag!!
 nopp, trams..
 ja, eftersom det spökar hos mig;)
 TÖÖNTIGT!!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards