Matilda Andersson

Alla inlägg den 17 juni 2011

Av Matilda Andersson - 17 juni 2011 22:32

Funderar på att ta en paus över sommaren? För jag lär ju vara för upptagen för att blogga:( så jag kommer att återkomma om typ 2 månader;) 

så nu ska jag göra mitt sista inlägg för sommaren.


Tänk att det är sommarlov nu... det känns inte som det? Men det känns som om det kommer bli en underbar sommar med underbara vänner(L) och så blir det tankar om killen..... 


har ni någonsin haft den känslan om man ska iväg någonstans, hemma känner man sig fin och fräsch. men sen när man väl e där så känner man sig ofräsch och inte iordning gjord eller någonting:O Jag kan få den känslan ibland om jag ska till stan eller något... 

Men nu ska jag inte tråka ut er mer, 


Ha en bra sommar allihop<3



 


Presentation


Welcome to my little blog;)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Tror ni på andar/spöken
 NEJ!
 Ja lite grann...
 Kanske
 JA det gör jag!!
 nopp, trams..
 ja, eftersom det spökar hos mig;)
 TÖÖNTIGT!!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards