Matilda Andersson

Direktlänk till inlägg 24 juli 2011

Amy Winehouse :(

Av Matilda Andersson - 24 juli 2011 11:30

Visste ni att Amy Winehouse har dött? Jag tycker det är jätte sorgligt för hon var min idol när jag var minde... jag tycker att hon har en grym sångröst!

Alla dör nu för tiden? Vad är det här egentligen? Michael Jackson, Brittany Murphy, Ryan Dunn och nu Amy Winehouse? Självklart är det ju säkert mer kändisar som har dött, men det var bara dom fyra jag kom på :P 


Det var ju nästan som ett självmord, för hon hade fått cancer någon satans och docktorn sa att om hon röker eller knarkar så kommer hon att dö!

men hon gjorde det i allafall och dog....:(


 

R.I.P Amy Winehouse <3

 
 
Ingen bild

Lisa

24 juli 2011 12:10

Folk dör hela tiden, bruden :P Kändisar blir inte mindre människor eller mindre dödliga bara för att de är kända ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda Andersson - 25 juli 2011 18:30

Skaffat en ny blogg!!!!!!!     www.Matilldaa.devote.se   kolla in!!! ...

Av Matilda Andersson - 25 juli 2011 17:33

Att tabort den här bloggen och starta en ny på antingen blogg.se, wordpress.se eller devote.se? För bloggplatsen suger må jag säga!!!!!!!!!!!!! man kan inte kopiera saker man måste skriva dom själv-.- det är massa saker jag stör mig på här på bloggpl...

Av Matilda Andersson - 25 juli 2011 15:21

Vet ni!! jag blev nypen av en tvestjärt idag! helsike va ont det gjorde xD   Har ni ätit en kokosbollstårta någon gång? Jag bakade en igår. Den var grymt god ska jag säga er! Jag ska skriva receptet senare;) självklart smakar den ju ganska myck...

Av Matilda Andersson - 23 juli 2011 15:59


Tjena! idag så var mamma och jag och stor handlade på maxi. och jag köpte min efterlängtande choklad :D Marabou med nonstop;)   Har nyss käkat en rostmacka;) HAhah vet ifan vad jag ska skriva om? ÅÅÅÅJ!!!!!!        Min bäbis<333   L...

Av Matilda Andersson - 22 juli 2011 14:27

SKULLE DU HELST 1. Perca tungan eller läppen? - Läppen 2. Vara seriös eller oseriös? - Oseriös 3. Dricka grön eller röd mjölk? - Vit? 4. Brinna eller drunkna? - Bli skjuten 5. Umgås med dina föräldrar eller vänner? - Det beror på   SVAR...

Presentation


Welcome to my little blog;)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Tror ni på andar/spöken
 NEJ!
 Ja lite grann...
 Kanske
 JA det gör jag!!
 nopp, trams..
 ja, eftersom det spökar hos mig;)
 TÖÖNTIGT!!

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards