Matilda Andersson

Alla inlägg den 13 juni 2011

Av Matilda Andersson - 13 juni 2011 18:25

hahah nej, det kan jag inte direkt kalla mig för;)


Idag så åkte jag ifrån solan lite tidigare, för jag skulle till kalmar. stefan skulle till sjukhuset där och ta prover, men samtidigt åkte vi till stan:) jag hittade två linnen!!

Tänk att det snart är sommarlov!! 4 dagar kvar! det är kul att ha sommarlov, fast det ska inte bli så kul att börja 8:an sen.... japp vi får ju se hur det går:)


är det bara jag som har mål under sommarlovet? en av målen var att hoppa från tian i gunnarsö, men den är reda struken! :) FAn vad läskigt det var PLUS så gjorde jag handplast-.- 


här kommer´en bild på vad jag köpte



det andera linner har jag tyvärr inte på bild


   

Av Matilda Andersson - 13 juni 2011 10:41

heejj mina kära läsare! sitter just nu i skolan och har sv.

idag är de väldigt fint väder och jag mår toppen, jag vill bara säga att jag älskar munkar! dom är så söta med allt socker, skulle göra allt för att få äta en nu!! eller två.. men nu ska jag komma till saken EMMA MOILANEN och ILHAM ska flytta ifrån oss :,( meen jag ska se till att dom kommer stanna på något sätt så i tidningen på fredag kanske de står : två ungdomar har blivit kidnappade! jaa då vet ni nog vem de var som tog dom..hihi 

nu ska jag återgå till min saga HEJDÅ !


akta er emma&ilham mohahaha

Presentation


Welcome to my little blog;)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Tror ni på andar/spöken
 NEJ!
 Ja lite grann...
 Kanske
 JA det gör jag!!
 nopp, trams..
 ja, eftersom det spökar hos mig;)
 TÖÖNTIGT!!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards