Matilda Andersson

Alla inlägg den 26 maj 2011

Av Matilda Andersson - 26 maj 2011 18:47

Wow vad denna vecka har gått fort!! dagarna bara rusar iväg! på ett sätt är det bra för på lördag blir det Paranormal activity med Beltina och Emma. eftersom det är sant det som filmen handlar om, så kommer det att bli rysligt läskigt! Och sen kom jag på den dumma iden om att vi skulle sjunga för varann så vi får höra hur vi sjunger! VARFÖR KOM JAG PÅ DET!!! jag kan ju inte ens sjunga? och så kan jag inte sjunga bra på någon låt? menmen...


idag vad det träning, men jag gick inte på det, för jag har så ont i mina fötter just nu. så jag sparar fötterna tills på söndag när jag ska spela match.


har precis plockat ögonbrynen. GAAAH fan vad ont det göör!! jag måste jämt gnugga mig när jag har tagit bort ett. sånt är liiiveeet...

Ska man bli fin, får man lida pin.


   så här såg jag ut när jag plockade ögonbrynen!! haha ne, bara skojja








 

Presentation


Welcome to my little blog;)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Tror ni på andar/spöken
 NEJ!
 Ja lite grann...
 Kanske
 JA det gör jag!!
 nopp, trams..
 ja, eftersom det spökar hos mig;)
 TÖÖNTIGT!!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11
12
13
14 15
16 17
18
19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards