Matilda Andersson

Alla inlägg den 7 maj 2011

Av Matilda Andersson - 7 maj 2011 18:14

Hallå där alla kråkor! jag har haft en underbar dag idag!! först så åkte vi till virum och kollade på kosläpp. kossorna var ju helt galna!!! sen åkte jag och kollade på AIK match med Wilma, Maggie, Jennifer och Elsa AWESOME!! Ni är helt underbara! love you guys<333 

åter igen till matchen... AIK vann med 4-3! YEAH! IN YOURE FACE....ööh? vilket lag det nu va hehe...

min gympa lärare är med i det laget, har var jätte duktig! 


Föresten! vet ni vad kosläpp är? det är när dom släpper ut kossorna för första gången för i år. dom har ju varit inne hela vintern;) dom sprang ut och rullade i gräser! HELT SJUKT!! 


sitter vid min systers dator och jag har ett löfte att inte titta i hennes dokument, så jag har ingen bild denna gång:'(


Ha det braaa!


Presentation


Welcome to my little blog;)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Tror ni på andar/spöken
 NEJ!
 Ja lite grann...
 Kanske
 JA det gör jag!!
 nopp, trams..
 ja, eftersom det spökar hos mig;)
 TÖÖNTIGT!!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11
12
13
14 15
16 17
18
19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards