Matilda Andersson

Alla inlägg den 16 maj 2011

Av Matilda Andersson - 16 maj 2011 15:58

Var nyss ute med vovven och då känner jag att det är något som piskar på mitt huvud!! DÅ VAR DET HAGEL!!! jag skriker OOOZZZYYYY och springer in. det gör satans ont asså?!:O


Imon är det studiedag;) ska till pappa och hjälpa honom med stugan och sen blir det match i mönsterås!! Vi vinner ju! eller? JODÅ:)

NÄMEN titta!! solen tittar fram i en liten springa;) 

har ni sätt någon gång att när solen tittar fram bakom enn moln så ser det ut som typ ett paradis!! när jag var liten så frågade jag pappa varför det blev så, då sa han att det var morfar som ville säga hej till mig. då blev jag jätte glad och skrek HEJ MORFAR!!!!!

så varenda gång jag såg det så skrek jag så.. och nu när jag ser på det då tänker jag bara på honom:) har omkom två dagar efter Ellas födsel:( så kan det gå...


   Morfar och jag...*SNYFT*


Sys någon gång på jupiter;)

Presentation


Welcome to my little blog;)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Tror ni på andar/spöken
 NEJ!
 Ja lite grann...
 Kanske
 JA det gör jag!!
 nopp, trams..
 ja, eftersom det spökar hos mig;)
 TÖÖNTIGT!!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11
12
13
14 15
16 17
18
19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards