Matilda Andersson

Alla inlägg den 8 maj 2011

Av Matilda Andersson - 8 maj 2011 19:39

TRALALAAAAA!! i'm sooooo happy!!!! this summer gonna be the best summer ever!! 

vet inte varför den kommer att bli bäst, det bara känns så:D den kommer förmodligen spenderas med mina närmaste väninnor. och i sommarstugan som vi köpte idag! det är en liten stuga men SKIT mysig!! världens finaste gård! här blir det tältning!!! det bästa är att jag kan åka dit när jag vill, jag kan ju liksom gå dit om jag vill. Stugan ligger vid havslätt alltså typ 100 meter ifrån där jag bor;) GAAH jag bara längtar tills sommaren så man kan vara ute och tälta!!!


imorgon är det skola-.- helgen har gått jätte fort!! får absolut inte glömma att ta med mig 40 kr till skolan imorgon. jag ska köpa en ny skåpsnyckel för jag råkadce ta sönder den första;S lyckad man känner sig.


stugan :D kanske inte världens bästa bild på gården men ´men

   

puss och hej leverpastej

Av Matilda Andersson - 8 maj 2011 13:44

hallå i det vackra vädret!! här i oskarshamn är det nästan 20 grader ute!! (känns det som) jag sitter här i på balkongen i linne och shorts! jag tror jag svettas ihjäl!! 

Idag ska jag kanske åka motorcykel med pappas sambo för första gången;) ska bli skit kul! har aldrig åkt någon gång.


Kolla gärna in min systers blogg, och lyssna på hennes musik på youtube;) hennes musik är populär i tyskland, kalifonien, norge, usa o.s.v en kändis la nydligen till henne som vän på youtube!! asgrymt!!!

www.cassettmusic.bloggplatsen.se

Youtube: cassettproduction


 


HA det gött

Presentation


Welcome to my little blog;)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Tror ni på andar/spöken
 NEJ!
 Ja lite grann...
 Kanske
 JA det gör jag!!
 nopp, trams..
 ja, eftersom det spökar hos mig;)
 TÖÖNTIGT!!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11
12
13
14 15
16 17
18
19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards