Matilda Andersson

Alla inlägg den 9 maj 2011

Av Matilda Andersson - 9 maj 2011 15:25

CHA CHA= Hej, Hej på albaniska! äh, javenne?;)


Idag fick vi reda på matteprovet. INGA KOMENTARER!!! det gick åt skogen!! tror jag....

är man normal, eller är man normal? idag låg elsa, jennan, maggie och jag mitt på trottoaren och solade? ÖÖÖH OKEJE?? jag blev ju så himla brun så det inte är sant! jag ser ju ut som en neger! ELLEEER? ISBJÖRN HERE WE GO!! haha har ingen aning om vad jag skriver. sitter typ och halv sover............ inte för att det har varit så mycket i skolan, men jag har ju sovit som en jävla uggla!! då fattar nu ju att jag har knappast sovit alls-.- var så HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR

 nära på att somna på SO lektionen. Inte bra Matilda! nu får jag skärpa till mig lite, måste ju gå på träningen ikväll;) annars så får jag inte vara med på matchen på torsdag:( 


Men nu kan jag inte skriva mer för nu blir jag utskickad av min hund från pappas rum?

 


LALLASLLALLALLA

Presentation


Welcome to my little blog;)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Tror ni på andar/spöken
 NEJ!
 Ja lite grann...
 Kanske
 JA det gör jag!!
 nopp, trams..
 ja, eftersom det spökar hos mig;)
 TÖÖNTIGT!!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11
12
13
14 15
16 17
18
19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards