Matilda Andersson

Alla inlägg den 29 april 2011

Av Matilda Andersson - 29 april 2011 12:58

Åkte till pappa idag. så det kommer bli ett problem, jag kommer nog inte kunna blogga lika mycket som förut. för jag har ingen tillgång till någon dator. just nu sitter jag vid pappas dator för min cpar sig-.- slut på det tråkiga;D 


som ni kanske inte vet så är mina föräldrar skilda. dom har varit det sen 2004 alltså i 7 år. folk brukar fråga mig om jag skulle bli glad om dom blev ihop igen, men det skulle jag inte... det skulle bara kännas konstigt att efter 7 år blir dom ihop igen. Nä du, jag skulle nog bli ganska irriterad. Men jag behöver inte oroa mig, det kommer aldrig att hända på 1000 år;) ALLTSÅ ALDRIG!!! det är bra nu som det är! 

Dom är lyckliga med andra partner nu;) haha det är lite kul, pappa träffade en nederlänsk och mamma träffade en finsk. 


pappa<33 om ni kommer från oskarshamn, har ni nog sätt honom på stan, det är han med kabojhatten;)  


Ha det gött

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Welcome to my little blog;)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Tror ni på andar/spöken
 NEJ!
 Ja lite grann...
 Kanske
 JA det gör jag!!
 nopp, trams..
 ja, eftersom det spökar hos mig;)
 TÖÖNTIGT!!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards