Matilda Andersson

Direktlänk till inlägg 29 april 2011

Nähä du, aldrig i livet!

Av Matilda Andersson - 29 april 2011 12:58

Åkte till pappa idag. så det kommer bli ett problem, jag kommer nog inte kunna blogga lika mycket som förut. för jag har ingen tillgång till någon dator. just nu sitter jag vid pappas dator för min cpar sig-.- slut på det tråkiga;D 


som ni kanske inte vet så är mina föräldrar skilda. dom har varit det sen 2004 alltså i 7 år. folk brukar fråga mig om jag skulle bli glad om dom blev ihop igen, men det skulle jag inte... det skulle bara kännas konstigt att efter 7 år blir dom ihop igen. Nä du, jag skulle nog bli ganska irriterad. Men jag behöver inte oroa mig, det kommer aldrig att hända på 1000 år;) ALLTSÅ ALDRIG!!! det är bra nu som det är! 

Dom är lyckliga med andra partner nu;) haha det är lite kul, pappa träffade en nederlänsk och mamma träffade en finsk. 


pappa<33 om ni kommer från oskarshamn, har ni nog sätt honom på stan, det är han med kabojhatten;)  


Ha det gött

 
 
matuldus

matuldus

7 maj 2011 19:27

Han e väl inte från Finland, han e ju från Kiruna, så nu ljög du din apelsin skrutt =))Puss

http://www.matildaandersson.bloggplatsen.se

Matilda Andersson

7 maj 2011 19:31

men han pratade ju finska förut jöö!!! puss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda Andersson - 25 juli 2011 18:30

Skaffat en ny blogg!!!!!!!     www.Matilldaa.devote.se   kolla in!!! ...

Av Matilda Andersson - 25 juli 2011 17:33

Att tabort den här bloggen och starta en ny på antingen blogg.se, wordpress.se eller devote.se? För bloggplatsen suger må jag säga!!!!!!!!!!!!! man kan inte kopiera saker man måste skriva dom själv-.- det är massa saker jag stör mig på här på bloggpl...

Av Matilda Andersson - 25 juli 2011 15:21

Vet ni!! jag blev nypen av en tvestjärt idag! helsike va ont det gjorde xD   Har ni ätit en kokosbollstårta någon gång? Jag bakade en igår. Den var grymt god ska jag säga er! Jag ska skriva receptet senare;) självklart smakar den ju ganska myck...

Av Matilda Andersson - 24 juli 2011 11:30

Visste ni att Amy Winehouse har dött? Jag tycker det är jätte sorgligt för hon var min idol när jag var minde... jag tycker att hon har en grym sångröst! Alla dör nu för tiden? Vad är det här egentligen? Michael Jackson, Brittany Murphy, Ryan Dunn ...

Av Matilda Andersson - 23 juli 2011 15:59


Tjena! idag så var mamma och jag och stor handlade på maxi. och jag köpte min efterlängtande choklad :D Marabou med nonstop;)   Har nyss käkat en rostmacka;) HAhah vet ifan vad jag ska skriva om? ÅÅÅÅJ!!!!!!        Min bäbis<333   L...

Presentation


Welcome to my little blog;)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Tror ni på andar/spöken
 NEJ!
 Ja lite grann...
 Kanske
 JA det gör jag!!
 nopp, trams..
 ja, eftersom det spökar hos mig;)
 TÖÖNTIGT!!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards