Matilda Andersson

Alla inlägg den 19 april 2011

Av Matilda Andersson - 19 april 2011 14:55

Ibland så hatar jag mig själv-.- vi har ett musikprov på Torsdag, och jag har inte ens börjat plugga!! och så suger jag på det ämnet!! alla mina syskon ägde på de ämnet, PLUS så var dom lärarens favorit elever för att dom var så duktiga. jag är tvärtom! jag kan inte sjunga, dansa, spela instrument och har ingen taktkänsla! Och så hatar han mig hehe... 

kanske ska börja plugga, eller vad tycker ni?

som sagt är jag ju det svarta fåret i syskona! dom är duktiga på musik och jag är duktig på alla anda ämnen? dom hatar sport, jag älskar det. och mycket mer...

min musik lärare är han som slog mig i knät, i förra inlägget;)(som sagt han hatar mig...)


Mina 3 musik begåvade systrar;)

     


ha det beest som en heest

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Welcome to my little blog;)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Tror ni på andar/spöken
 NEJ!
 Ja lite grann...
 Kanske
 JA det gör jag!!
 nopp, trams..
 ja, eftersom det spökar hos mig;)
 TÖÖNTIGT!!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards