Matilda Andersson

Alla inlägg den 20 april 2011

Av Matilda Andersson - 20 april 2011 21:15

Sitter här och försöker att titta ut men det går ju inte!!! för det är ju så mörkt:O det blir ju mörkt ute redan kl 7. men det är ganska mysigt ändån:D


kort inlägg, ska gå och tvätta av mig sminket och göra mig i ordning för sängen. ska nog glo på teven oxå;) 


tyckte denna bild var passande. haha!<33

 

Godnatt

Av Matilda Andersson - 20 april 2011 16:23

Idag så började vi att påskpynta. WIHUUU!! älskar påsken:D 

Någon som hänger på till blåkulla på fredag? jag ska nämnligen möta Måns Zelmerlöw där, vi ska plocka blåbär. folk säger ju att blåbären där är så goda? ELLEEER!!

åter till påsken...

som sagt så älskar jag påsken, vet inte varför?:D det är väl för alla pynt som är i alla färger. men mest är det väl för alla gulliga kycklingar!!:D

om jag ska gå påskkärring? KLART JAG SKA!! eller, jag kommer nog få följa med heffaklumpen till lillasyster när hon ska gå påskkärring(hon är en riktig kärring ibland)  bajsbarn...


   Vilken snygging;D...   hihi


Ha det bra

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Welcome to my little blog;)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Tror ni på andar/spöken
 NEJ!
 Ja lite grann...
 Kanske
 JA det gör jag!!
 nopp, trams..
 ja, eftersom det spökar hos mig;)
 TÖÖNTIGT!!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards