Matilda Andersson

Alla inlägg den 18 april 2011

Av Matilda Andersson - 18 april 2011 20:38

Humor på Chatroulette XD kolla allas reaktioner HAHAH!!

Av Matilda Andersson - 18 april 2011 19:36

Idag har jag haft väldigt ont i mitt knä... jag har något som kallar schlatter knä, det är något man kan få om man håller på med idrott;)

det är som en knöl under knät som kan göra jätte ont!som det gjorde idag...


idag när jag skulle säga till min frisvård lärare att jag inte kunde vara med för att jag hade on i knät


jag: örjan, jag kan inte vara med idag. har jätte ont i knät, jag har något som heter schlatter knä! KÄNN! 


då kommer han fram och börjar slå på knät?...


Jag: AJ! var gör du?

Örjan: nä du får inga såna där reflexer;)

jag: öööh? jaha? men nu fick jag ju ännu ondare?...


ALAGANDA!! som dom säger på the sims språket när dom är arga...


  så här ser mitt knä ut;)    hmm?


Have a guuuuud day:)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Welcome to my little blog;)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Tror ni på andar/spöken
 NEJ!
 Ja lite grann...
 Kanske
 JA det gör jag!!
 nopp, trams..
 ja, eftersom det spökar hos mig;)
 TÖÖNTIGT!!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards