Matilda Andersson

Alla inlägg den 18 juli 2011

Av Matilda Andersson - 18 juli 2011 11:07

Ja hejsan! vaknade för en stund sen, och jag hade en ganska konstig dröm?


Jag och min familj var i kyrkan där vi bor och badade, senare kom familjen ..........(säger inte vilka;) och skulle oxå bada. Sonen i familjen hade med sig en kompis. vi badade ett tag senare så stod jag och sonen och kollade på när hans kompis skulle volta ner från bryggan, sen tog han tag i min hand och så stod vi där och höll varandra i händerna. Sen frågade han om jag ville ha en puss? då sa jag att inte nu!! sen sprang jag till min syster och berättade vad som hade hänt. sen skulle båda familjerna äta då mamma höll på och säga en sak om sonen men då sa sonens mamma att det får hon inte berätta för då blir det kanske pinsamt för honom! sen sa min syster att hon redan vet för jag hade berättat för henne! jag sa VAAAAAD BERÄTTDE JAG????? hon sa att jag sa att han hade tagit min hand! jag blev jätte sur och gick där ifrån!

senare helt plötsligt så kom två grannpojkar och hade simtävling?

sen när jag kom hem så kom sonen och hans kompis till mig och sa att kompisen oxå vad kär i mig och sen började dom sjunga Någon Love song som jag tror inte finns i verkligheten. sen sa dom att jag måste välja en av dom, och jag visste vem jag skulle välja men jag ville inte såra den andra. så jag sa att jag inte var kär i någon!!! Sen väcktes jag ur drömmen -.-


den kanske inte var så konstig, för jag berättade inte allt!!!!!!!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Welcome to my little blog;)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Tror ni på andar/spöken
 NEJ!
 Ja lite grann...
 Kanske
 JA det gör jag!!
 nopp, trams..
 ja, eftersom det spökar hos mig;)
 TÖÖNTIGT!!

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards