Matilda Andersson

Alla inlägg den 22 juli 2011

Av Matilda Andersson - 22 juli 2011 14:27

SKULLE DU HELST

1. Perca tungan eller läppen? - Läppen

2. Vara seriös eller oseriös? - Oseriös

3. Dricka grön eller röd mjölk? - Vit?

4. Brinna eller drunkna? - Bli skjuten

5. Umgås med dina föräldrar eller vänner? - Det beror på


SVARA ÄRLIGT

1. Tycker du om någon nu? - Kanske, kanske inte

2. Varmt eller kallt? - Varmt

3. Soligt eller regn? - Båda

4. Fanta eller cola? - Fanta

5. Är du nyttig av dig? - HAHAH vilket skämt!


OM MIG

1. Vad heter du? - Matilda Birgitt Marianne(hehe) Andersson

2. Syskon? - 3

3. Vart bor du? - Oskarshamn

4. Vart är du född? - Värstervik

5. Favorit tid på dagen? - 12

6. Humör just nu? - Uttråkad

7. Sugen på just nu? - Glass

8. Vilken är din riktiga hårfärg? - Brun

9. Vilken ögonfärg har du? - Blå

10. Är dina föräldrar skilda? - Japp ;)

11. Gillar du skolan? - Att träffa kompisarna är kul:)

12. Hur svarar du i telefonen? - Olika men oftast HALLÅ DÄR


HAR DU SENASTE 24 TIMMARNA

1. Pussat någon? - Nopp

2. Sjungit? - Japp

3. Blivit kramad? - Ja

4. Känt dig fånig? - Ja

5. Saknat någon? - Ja

6. Dansat galet? - HEHEH JA...

7. Klippt håret? - Nej

8. Gråtit? - NO


GREJER

1. Har du blivit jagad av polisen någon gång? - Nopp

2. Har du en hund? - Jajemensan

3. Tror du på spöken? - JAHADU

4. Är du mörkrädd? - Nä

5. Vill du ha just nu? - En huvudvärks tablett?


KOMPISAR

1. Har du nån bästa vän? - Många

2. Är du ofta med dina vänner? - Ja

3. Vad brukar ni hitta på? - ALLT

4. Kan du vara dig själv med dina kompisar? - jajje

5. Vem vet mest om dig? - Dom tre bruttorna som går i min klass och Ronjiss 


VAD

1. Åt du senast? - Pannkakor

2. Drack du senast? - Vatten

3. Har du på fötterna? - Inget

4. Lyssnar du på just nu? - Best of all - Vanessa Morgan

Av Matilda Andersson - 22 juli 2011 13:47

Hallå i stugan?

såg ni himlen igår kväll? häftigt tycker jag faktiskt att det var;)

Igår kväll satt jag och glodde på tv i mitt rum med släckt lampa. och sen helt plötsligt lös hela mitt rum upp i ett blå aktigt ljus? Jag blev jätte rädd och sprang ner och frågade mamma vad det var för något? hon sa att hon visste inte men hon hade sätt det förut när hon var liten. 

Jag tyckte att det var jätte obehagligt i början, trodde typ att det var jordens undergång eller något xD dom blixtrarna ska tydligen vara ganska farliga att vara utomhus med! vi stängde av all el i huset och tände lite ljus överallt. senare vaknar min lillasyster och är jätte rädd och så frågar hon om det är någon som vill krama om henne. så jag satt där med henne i min famn med en filt och gosade lite:D 

när vi skulle gå och lägga oss så ville inte hon sova själv så hon fick sova i mitt rum-.- Japp! det tog ett tag innan jag somnade för helt plötsligt så slog en blixt ner kanske 200 meter i från oss! och då blev jag pigg igen-.-

det kanske ska bli såna blixtrar i kväll igen!

jag har en video på himlen igår, men jag kan tyvärr inte lägga upp den:(


 

Big Barra Boom

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Welcome to my little blog;)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Tror ni på andar/spöken
 NEJ!
 Ja lite grann...
 Kanske
 JA det gör jag!!
 nopp, trams..
 ja, eftersom det spökar hos mig;)
 TÖÖNTIGT!!

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards