Matilda Andersson

Alla inlägg den 20 juli 2011

Av Matilda Andersson - 20 juli 2011 20:44

Japp, idag hjälpte jag Ronja att få mer läsare på bloggen;) och det fick hon!!

Jag gjorde en god gärning!! En anledning varför jag är bäst;)


Jag har funderat över en sak? Undrar hur det känns att kunna se andar?

Vissa ser dom, vissa hör dom, vissa kan känna av dom, vissa kan prata med dom osv. Jag skulle vilja kunna ta kontakt med andar:D Jag tror att det kanske är läskigt, men jag skulle vilja prata med min mormor, morfar, farfar, farbror och morbror. även att jag har bara känt Morfar och min farbror och min morbror som dog när jag var två. Men i allafal:D Jag skulle vilja fråga dom saker... Jag vet ju att några av dom är med våran familj hela tiden, och kanske till och med står bredvid mig just nu. jag kan ju fråga dom men jag kan inte få reda på svaren..... 


 

Baby, everything i have is yours
You will ever go cold and hungry
i'll be there when you're insecure

Let you know that you're always lovely, boy

'Cause you are the only thing that i got right now


Av Matilda Andersson - 20 juli 2011 19:27

Nu är Jag tillbaka efter Ronjas Gästbloggande

Jag kan säga detta..,... Jag är bäst! Ska jag va ärlig så vet jag inte varför jag är det? jag bara helt enkelt är det;)


Vet inte vad jag ska skriva om? Något förslag?

Nå? vad säger ni? ska jag lägga upp lite gamla pophitser?



Bye

Av Matilda Andersson - 20 juli 2011 13:34

And i'm back ! det var mycket roligare att blogga på Matildas blogg än min. min suger ! Vill du byta ? ;D nä trodde väl inte det !


en liten update om vad matilda gör, hon står fortfarande i nattlinne och ska bestämma om hon ska ha rosa eller lila linne. fett stort beslut ! fast hon tog ett vitt. HAHAHA japp jag är random ;) ungefär lika random som  Matilda. bara för att jag inte vet vad jag ska blogga om så ska jag ge er ett skämt ;) HAHAHA okej here we go.


Vad säger bonden när han tappat bort sin traktor ? VAVAVAVVAVVAVAV ????? det kan ni inte lista ut så jag kan lika gärna säga det. 


- vart fan är min traktor ?? hahahaha klockren. men jag måste säga att det lät mycket bättre igår när vi var trötta.

Matilda blev ungefär så har glad nu när jag gästbloggade :D

  tjingeling

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Welcome to my little blog;)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Tror ni på andar/spöken
 NEJ!
 Ja lite grann...
 Kanske
 JA det gör jag!!
 nopp, trams..
 ja, eftersom det spökar hos mig;)
 TÖÖNTIGT!!

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards