Matilda Andersson

Alla inlägg den 19 juli 2011

Av Matilda Andersson - 19 juli 2011 16:42

japp, rubriken stämmer ! the king is here, alltså jag ! Ronja :D o eftersom Matilda gästblogga på min blogg tänkte jag blogga åt henne ! måste bara lista ut hennes lösenord så jag kan blogga fler gånger   hähähä

om ni läst min blogg gabriielsson.bloggplatsen.se länk fiiinns i i menyn.  annars( det är bäst för matilda ;)) I alla fall skrev hon om att jag färgat håret blont ! det var dock inte rasses idé utan Matildas. Hon har oxå färgat håret fast svart. inte direkt svart men nästan  för hon ville inte slita på sitt hår ! blev jättefint !!   ser ni ? fett snyggt !! :D ångrar att jag färgade håret blont hade hellre velat haft sån färg som Matilda har ! ska fråga mommi ifall jag kan färga om det istället :D puss på dig matilda :'*

Av Matilda Andersson - 19 juli 2011 15:56

Tjenare;) Idag så åkte familjen till Gösjön. va var där i ca 20 minuter för det kom stora svarta moln över oss sen började åska!! när vi satt oss i bilen och skulle åka hem så började Störtregna! Helt sjukt asså!!!! och så blixtrade de oxå;)

Sen när jag kom hem så tittade jag på en film, Och vet ni???? Jag har äntligen dragit ut min JÄVLAMOTHERFUCKERIDIOTSHELVETESTANDJÄVLEN!!!!!

PHU!! känns skönt att skriva dom orden.... jag har försökt att trycka ut det jätte länge, och så var det så lätt att bara dra upp tanden så att den åkte ut-.- fatta vad trött jag blir....

sen kom jag på att jag skulle ju ringa Ronja!! hehehe... en timma efter jag hade kommit hem... BRA MATILDA BRAAA!!


Nu är jag nyduschad, och det känns gutt! sitter här och ser ut som en taliban;)

snart kommer Ronjiss hiiiiiit


 

It's not the end of the world yet

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Welcome to my little blog;)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Tror ni på andar/spöken
 NEJ!
 Ja lite grann...
 Kanske
 JA det gör jag!!
 nopp, trams..
 ja, eftersom det spökar hos mig;)
 TÖÖNTIGT!!

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards