Matilda Andersson

Alla inlägg den 17 juli 2011

Av Matilda Andersson - 17 juli 2011 15:10

Hallå, nu är jag hemma hos Mor igen.

vi skulle ha varit och badat nu men det började mulna på-.- låter nästan som den där reklamen

- Pappa? vad var det för konstigt ljud från ditt och mammas rum igårkväll?

- Huh? det börjar mulna på?......

så nu sitter jag här och kollar på videos på youtube som vanligt. HAH jag hittade en grym tjej som låter som jag i duschen:) KOMMER VIDEO SEN;)


Snart kommer saras flickvän hit och startar ett krig i vårat ny "städade" rum... vi som har gjort så fint, säger vi..... hihi

JAG HAR ÄNTLIGEN HITTAT MIN KAMERA LADDARE!!!!!!!!!!!!! Whiiiii min dag har räddats! jag har saknat den jätte mycket, för det är ju saker man åkte på som man ville fota lite! OCH NU ÄR DEN LEVANDE IGEN!! 



Hon låter som jag.... ÄH nästan iallafall;)


Puss gurka

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Welcome to my little blog;)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Tror ni på andar/spöken
 NEJ!
 Ja lite grann...
 Kanske
 JA det gör jag!!
 nopp, trams..
 ja, eftersom det spökar hos mig;)
 TÖÖNTIGT!!

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards