Matilda Andersson

Alla inlägg den 13 juli 2011

Av Matilda Andersson - 13 juli 2011 19:12

Hellu!! Här kommer jag igen! som sagt så har jag tråkigt och har ABSOLUT inget att göra-.- så jag bloggar lite;) 

Men vad ska jag blogga om? jag bara hittar på något nu;)


Gissa om det är falskt eller sant ex: 1 sant 2 falsk 3 falsk.


1 Jag gillar ärtsoppa

2 Jag är egentligen blond

3 Jag har varit medvetslös så att jag har fått åka ambulans

4 Jag har aldrig åkt Balder på Liseberg

5 Jag har fått gå om en klass

6 Min pappas kusin är en känd författare

7 Jag hatar godis

8 Jag har exem 

9 Jag delar rum med alla mina systrar

10 I bloggen har jag skrivit om mina skilda föräldrar


Det kanske inte är så svårt om man känner mig, men för er som inte gör det kan det bli lite klurigt

gissa gärna!


 

Shit happens

Av Matilda Andersson - 13 juli 2011 13:25

Jag funderar på en sak? Hur ser ni på Kärleken?

I min ålder kanske man inte vet så mycket om kärlek, men lite vet man ju;)

Så som jag ser som kärlek är bland annat Familjekärlek och par som är riktigt kära i varandra. Och framförallt homosexuella par som vågar visa att dom har ett förhållande. Alla ser ju olika på kärlek;) Är det bara jag som älskar att se ett gammalt par som har varit tillsammans/gifta i flera år? Jag tycker det är så häftigt att vissa kan hålla ihop så länge.


Imorse så skrämde min hund mig! Jag skulle öppna dörren så stod Ozzy där och fick värsta rycket och svansen viftade jätte mycket! Jag tror att han hade varit där ganska länge;) Men i allafall så blev jag så rädd att jag fick jätte ont i bröstet! 


Jag räknar ner dagarna för snart är jag så kallad Fjortis! Det är 25 Dagar kvar! Men ni måste hålla med mig att det är svårt att komma på något man önskar sig? När man var mindre så önskade man sig allt, nu vet man inte, bara typ dyra grejer -.- Jag tror att jag ska göra det lite enkelt med att önska sig pengar, då kan man ju köpa det man vill ha själv. Fast lite grejer kanske man vill ha.... Just nu vill jag bara döda min mobil, och köpa mig en ny!!! Jag får bokstavligen damp på den!!!!!!! GÅ OCH DÖ J*VLA LG MOBILER!!!!!!!!! Dom suger må jag säga! det suger att skriva sms, fota, lyssna på musik och mycket meeerr-.-.-.-.-.-.-.-.-


       Vad kul man kan ha med en Webbcam;)


Love you all

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Welcome to my little blog;)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Tror ni på andar/spöken
 NEJ!
 Ja lite grann...
 Kanske
 JA det gör jag!!
 nopp, trams..
 ja, eftersom det spökar hos mig;)
 TÖÖNTIGT!!

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards