Matilda Andersson

Alla inlägg den 12 juli 2011

Av Matilda Andersson - 12 juli 2011 23:06

Hallå! härom dan så märkte jag att det gjorde ont i en tand när jag tuggade. Så jag kände på den så vad det jätte lös! Saken är att när man har fått reda på att man har en lös tand så kan man inte sluta vicka på den;) Snart är den av ska vi nog se....

ÅÅH i morgon så kommer min syster att ha alarm på kl 06.00 Vill man dö eller? Fast då sover man ju inte bort halva dagen:D Det är ju bra för den delen. Men? Vad ska man göra kl 6 på morgonen? Jag kan ju inte direkt lyssna på musik för alla andra sover ju. Får väl glo på tv eller försöka somna om, som jag inte kommer att kunna göra för Sara kommer antagligen springa in o ut i rummet 24 gånger per minut! Någon som vill komma hit och ha lite sällskap med mig kl 6? 


Nää ska nog bege mig mot sängen eller vad tycker ni? sitter här och sover på tagenbordet... 


   Godnatt<3

Av Matilda Andersson - 12 juli 2011 20:22

jag sökte på covers på den nya låten Next to you med Justin Bieber och Chris Brown

och sen hittade jag dom här talangfulla människorna


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Welcome to my little blog;)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Tror ni på andar/spöken
 NEJ!
 Ja lite grann...
 Kanske
 JA det gör jag!!
 nopp, trams..
 ja, eftersom det spökar hos mig;)
 TÖÖNTIGT!!

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards