Matilda Andersson

Alla inlägg den 6 juli 2011

Av Matilda Andersson - 6 juli 2011 22:50

Inatt så sov jag över hos Ronja;) 


Idag så låg vi i Rasses säng typ hela dagen och kollade på film i typ 4 timmar;) sen kl 5 så tog vi på oss kläder och gjorde oss iordning. MEN sen skulle jag ta ifrån handuken som rasse daskade till alla med, då tog han sin kill-parfym och sprutade jätte mycket på mig-.- kul eftersom vi skulle iväg och träffa Jenna och så luktade jag blandning mellan vanilj och kill-parfym ;) TUMMEN UPP-.-

Han ska få sin hämnd.....xD Du kan redan leta efter ett gömställe Rasmus....

okej jag kan ju erkänna att det luktar gott faktiskt! men, vem vill lukta som en kille?(förutom killarna då;D)


nä nu ska jag upp till mitt rumm och kolla om det finns något att glo på? Godnatt<333


   ett sånt vackert(fult) barn har ni inte sätt på länge va?-.-

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Welcome to my little blog;)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Tror ni på andar/spöken
 NEJ!
 Ja lite grann...
 Kanske
 JA det gör jag!!
 nopp, trams..
 ja, eftersom det spökar hos mig;)
 TÖÖNTIGT!!

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards